BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

ASSALAMUALAIKUM ..

view my blogg owez . cuz kadang2 berkenaan anda , anda dan anda . akan tertera dkat blogg sy . SEBAB . saia JAHAT . dan suke mngutuk owg yg mngutuk sy. tengss ! :)

Saturday, February 12, 2011

semoga nenek di cucuri rahmat ..

hari jumaat , pukul 09:45 nenek kembali ke rahmatullah meninggalkan aku .. kenapa aku duduk sabah .. jauh mcm sial .. aku nak balik nak cium dye LAST TIME ! ya allah .. tak tidur aku mnangis .. aku mcm tak boleh prcaye dye dah takder .. aku bnyak dosa dgn dye .. argh ! sumpah tension .. nenek dah selamat di kebumi kan smalam , hari sabtu .. fatin minta maaf nenek .. tak dapat balik nak jenguk nenek .. fatin doa kan nenek bahagia di sana .. fatin sayangg nenek .. sayngg sangat ! :'(

p/s : FATIN SAYANGG NENEK ! ALWAYS MISSING Y0U NENEK ..

0 comments: